lördag, januari 28, 2012

....till Cabaret, in Cabaret, to Cabareeeeeet...

Sorry guys!
Jag har varit busy busy busy med nypremiär och allt.
Nypremiären var nog den mest magiska föreställningen vi nånsin haft. Jag storbölade i mitt paradnummer "Känner inget" (I don't care much) vilket jag aldrig nånsin gjort innan eller efter. Andra föreställningen var helt ok men rätt speciell iom. att bästa exet och tillika eminenta koreografen Carl Olof Berg satt i publiken. Nerveeeeeeeer. I torsdags hade vi en rätt tung föreställning om jag ska va ärlig men som lyfte rejält igår fredag. Vi var grymma, publiken var grym, orkestern var grym. Tack för det!
Idag kommer min bästa vän Mia Berndes och två andra vänner och fd. klasskamrater Linda Bodling och Johanna Styrenius fd. Rönnlund. Sååå kuuuuul!!!! Nu ska jag hämta dem vid sationen och fika sen jävlar ska de få sig sitt livs show!

2 Comments:

Blogger Johanna Ritvadotter said...

Så underbart det vore att se föreställningen, jag älskar historien och musiken. Lite väl långt från min hemstad, tyvärr. Lcka till med resten av föreställningarna!

söndag, 29 januari, 2012  
Blogger Unknown said...

Mia är min bästa tjejkompis bör jag tillägga;-)

söndag, 29 januari, 2012  

Skicka en kommentar

<< Home