onsdag, januari 11, 2012

GÖTEBORG

Oh whatta day whatta day! Väl framme i TVstudion fick jag äta godis och fika o bli sminkad i väntan på att få repa låten Riding on a rainbow. Ett rep sen körde vi. Barnen var underbara stämningen var på topp. Zilla e grymt duktig med sin apa Totte. Alexandra Zazzi var också där. Grymt trevlig! Vi körde en hacka banan och stappla-tävling och jag vann. Min underbara barndomsvän från hela livet som e som den systern jag aldrig fick Marcela var på plats med sina tre underbara charmtroll till barn och en kompis till äldsta dottern. De e verkligen som min familj och det var underbart skönt o ha de där hos mig. Vi ses inte så ofta. De råkar bo bara några kvarter bort från studion så vi gick hem till dem sen. Fick såklart leka med bilar med mellankillen Jeremy. Han ska bli skådis precis som morbror Andy när han blir stor. Det har jag bestämt. Julieta ska bli fotbollspelare, det har jag också bestämt;) O så ska vi gå på Gröna Lund till sommarn fast d e skit jämfört med Liseberg såklart, säger självaste Lisebergskaninen. Ok Fd. Lisebergskaninen. Sen tar jag spårvagnen till tågcentralen. Gissa om jag missa flyget hem? Framme vid Centralstationen upptäcker jag att jag fortfarande är lite kär i Göteborg, vacker stad, vackra människor, snygga killar! Hade gärna stannat en dag eller två. Nu åker jag första klass (vilket jag aldrig nånsin gör annars) och får 3-rätters middag. Tack TV 4, tack Zilla, tack Totte!

0 Comments:

Skicka en kommentar

<< Home